واردات ماشین آلات از چین: گزینه خوبی برای توسعه کسب و کار

واردات ماشین آلات از چین

واردات ماشین آلات از چین گزینه‌ای عالی برای رشد کسب و کار

وقتی صحبت از واردات می شود، بیشتر مردم به خرید محصولات آماده از کشور دیگری فکر می کنند. این خریدهای بین‌المللی، کالاهای تولید شده‌ای هستند که قبل از اینکه برای فروش در دسترس قرار گیرند. با موارد اضافی مانند دستورالعمل‌های کاربر، جعبه‌ها یا بسته‌بندی «مارک» می‌شوند. آنها هنوز هم از نظر هزینه های تولید صرفه جویی بزرگی را نشان می دهند.

با این حال، برخی از شرکت‌ها در بخش صنعتی پا را فراتر گذاشته و ماشین‌آلات را وارد می‌کنند تا بتوانند محصولات خود را تولید یا توسعه دهند. آنها سرمایه گذاری اولیه بالاتری را برای به دست آوردن ماشین آلات انجام می دهند اما در ازای آن کنترل کاملی بر تولید خود بدست می آورند.

در گروه مکران ماشین(ققنوس دریای مکران)، به‌عنوان متخصص در تامین منابع صنعتی، ما اغلب از درخواست‌هایی مانند این پشتیبانی می‌کنیم و می‌توانیم تأیید کنیم که واردات تجهیزات فنی واقعاً یک عملیات آسان است.

بخش های مختلف و متنوعی وجود دارند که خطوط تولید را از چین وارد می کنند تا بتوانند محصولات خود را در کشور مقصد تولید کنند. یک جستجوی سریع در گوگل سرنخ هایی از برخی از محبوب ترین گرایش ها مانند واردات دستگاه‌های تناسب اندام،دستگاه‌های بافندگی، دستگاه‌های پزشکی و ماشین‌آلات صنعتی ارائه می دهد.

حتی وقتی صحبت از محصولاتی می شود که شرکت ها معمولاً از چین می خرند، برخی از شرکت ها ماشین آلاتی را وارد می کنند که به آنها امکان می دهد محصولات خود را تولید کنند. نمونه‌ای از این موضوع در سال گذشته، کمی پس از شروع همه‌گیری، یکی از مشتریان ما است که از ما خواسته بود تا ماشین‌آلاتی برای تولید ماسک‌های جراحی وارد کنیم.

مکران ماشین زیر مجموعه شرکت ققنوس دریای مکران حمل کننده هر گونه بار از چین به ایران و بالعکس با مناسب ترین قیمت می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

شماره تماس مستقیم: 989128130592+
برای تماس کلیک کنید

 

ماشین آلات نه فقط برای خط تولید

وقتی صحبت از واردات ماشین آلات می شود، امکانات تقریبا بی پایان است. در واقع، سوال ساده است: اگر کسب و کار من برای تولید خود به آن ماشین نیاز دارد، چرا آن را در چین با قیمت و کیفیت بهتر خریداری نکنم؟

بسیاری از شرکت‌ها ماشین‌آلاتی را وارد می‌کنند که اگرچه محصولی تولید نمی‌کنند، اما در فرآیند تولید ضروری هستند. نمونه هایی از این مورد شامل دستگاه آسیاب برنج است که در آخرین خبرنامه شرکت خود دیدیم حمل و نقل دریایی چگونه است.

واردات ماشین آلات از چین
واردات ماشین آلات از چین

اکثر محصولاتی که در ویترین یک مغازه یا فروشگاه تجارت الکترونیک می بینیم، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ساخت کشور چین هستند. اگرچه شاید کمتر آشکار باشد، اما بسیاری از ماشین آلاتی که در اطراف خود می بینیم، از جکوزی در هتل گرفته تا پلاتر در دفتر یا حتی دستگاه فروش نوشیدنی در ایستگاه قطار نیز در چین ساخته شده است.

هنگام واردات ماشین از چین چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

زمانی که شرکتی تصمیم به واردات هر نوع محصولی می گیرد، یکی از مهمترین دغدغه ها، قطعا برای اولین بار واردات، انتخاب تامین کننده است. اندازه یک دستگاه یک مورد دیگر است.

مانند تمام عملیات تامین منابع، ضروری است که هنگام انتخاب تامین کنندگان دقت انتخابی داشته باشید. بنابراین شناخت دقیق بازار بسیار حیاتی است. به یاد داشته باشید، ما نه تنها به دنبال تولید کننده ای هستیم که بتواند ماشین های سفارش داده شده را بسازد، بلکه به دنبال تولید کننده ای هستیم که بتواند یک توافق نامه تعمیر و نگهداری ارائه دهد که به عنوان تضمینی عمل کند که در صورت بروز هر نوع مشکلی، هیچ سرمایه گذاری مالی از بین نخواهد رفت.

مشخصات فنی و همچنین مشخصات ماشینی که قرار است وارد شود باید قبل از شروع ساخت تعریف شود. انتظارات ماشین از نظر کاربری، عملکرد، قدرت، سیستم کنترل و غیره باید به وضوح تعریف شود تا از هرگونه مشکل جدی واردات با اطلاعات اشتباع جلوگیری شود.

گواهینامه را نیز نمی توان نادیده گرفت. بسیاری از ماشین آلات تولید شده در چین برای بازار محلی در نظر گرفته شده اند و بنابراین با مقررات ایمنی خارجی مطابقت ندارند. بازرسی های فنی کامل برای تأیید این امر ضروری است.

عامل مهم دیگر کنترل کیفیت برای هر ماشین وارداتی است. همانطور که قبلاً در مقاله ای که در مورد این موضوع نوشتیم دیدیم، بازرسی های اجباری و داوطلبانه برای اطمینان از عملکرد کامل ماشین آلات مورد نیاز است.

کنترل حمل و نقل و گمرک آخرین مرحله در هنگام واردات ماشین آلات از چین است. این فاکتور باید قبل از خرید بررسی و محاسبه شده باشد زیرا هر گونه عارضه در مرحله نهایی می تواند واردات را خراب کند.

شرکت های تامین کننده؛ بهترین یاور شما هنگام واردات ماشین آلات

با وجود اینکه فرآیند واردات ماشین آلات از چین مشابه واردات هر محصول دیگری است، هنگام انجام این نوع عملیات، درخواست کمک خارجی ضروری است.

شرکت‌های وارداتی، به‌ویژه آنهایی که متخصص در تامین منابع صنعتی هستند، مانند گروه مکران ماشین (ققنوس دریای مکران)، عادت دارند روی این نوع سفارش‌ها کار کنند و می‌توانند ضمانت بیشتری برای حل هر گونه شرایط پیش‌بینی نشده‌ای که ممکن است برای مشتریانشان ایجاد شود، ارائه دهند.

ما پس از بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه و ارائه راهکارهایی برای واردات محصولات صنعتی از چین به کشورهای اتحادیه اروپا و خاورمیانه، بدون در نظر گرفتن اندازه دستگاه، تجربه گسترده ای در تمامی فرآیندهای لازم از جمله انتخاب تامین کننده و توسعه محصول داریم. کنترل کیفیت، لجستیک و حمل و نقل محصول نهایی.

مکران ماشین زیر مجموعه شرکت ققنوس دریای مکران حمل کننده هر گونه بار از چین به ایران و بالعکس با مناسب ترین قیمت می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

شماره تماس مستقیم: 989128130592+
برای تماس کلیک کنید

امیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *